Nej nu så..

Jag måste säga att jag är rätt duktig på att säga till Markus och Bella att inte göra si eller så för Emil tar efter precis allt dom gör och det är inte alltid det bästa..

Men den tanken for tydligen ur huvudet häromdan när jag satt med spaghetti dinglandes ut ur munnen för att Emil skrattade så att han kikna.

Eller igår när jag och han gick omkring en halv dag med varsin tom pepparkaksburk på huvudet.

Det roade ju oss båda.

Jättesmart tänkt av mig... han kan ju få för sig att dra allt möjligt över huvudet nu. Och tänk om det fastnar?

Skärpning Malin!!



Fisken vill säkert ha en napp. Det har mamma sagt..

Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Ha ha ha haa

2010-12-09 @ 09:28:35
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0