Det sägs att när själen lämnar kroppen ...

Det finns en lång historia jag skulle vilja berätta för er någon gång. Men jag berättar slutet nu.

För ungefär trettio år sedan dog min mormor. Hon hade kämpat mot cancern i hela elva år och det är många år för att vara på den tiden då forskarna inte kommit så lång som dom gjort idag.


Min mormor hade varit medvetslös ett tag efter den sista operationen och min mor, moster, far och mormors man satt och vakade i sjukhusrummet.
Dom visste alla att slutet var nära.

Helt plötsligt blir det helt svart i rummet. Dom tror att det blivit strömavbrott men rätt som det är kommer alla ljus tillbaka.

Min far frågar läkarna ute i korridoren hur dom löste situationen som blev, strömavbrott på ett sjukhus.

Det har aldrig varit något strömavbrott här blir svaret.

Ett par timmar senare dog min mormor.

Både min mor och moster tog detta som en sista hälsning från sin mamma, eller som min moster sa

Det sägs att när själen lämnar kroppen så är det inte meningen att vi ska få se på.



Kommentarer
Postat av: angel

Och jag kikar in här med med jämna mellanrum.

/kram Angel

2010-12-08 @ 10:12:09
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: ♥anna♥

Oj så spännande. Det finns mycket man inte kan förklara som väcker många tankar.

2010-12-08 @ 15:35:39
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0