Läckra påsar

Den här veckan har gått i ett. Jarmo jobbar eftermiddag, så man kan nästan tänka sig hur det är för en ensamstående med tre barn där det ska handlas och trixas med grejer. Emil har varit trött dom här dagarna, och jag likaså så det har varit lagom roligt när man varit tvungen att besöka affären.

Men det kommer man aldrig ifrån.

Jarmo och Emil däremot, dom har roat sig dom, på förmiddagarna innan dagis och jobb.

Dom här skorna var dom och inhandlade igår, utan min vetskap ( godkännande)

Han har allt bra smak min gubbe. Enda jag gnisslar lite om är priset, men så är det när dom två är iväg.



Inhandlades på JA skor i Götene.

När jag kom hem idag möttes jag av doften av nybakade bullar. Uppiggande när man varit så jäkla trött och håglös som jag varit den här veckan.



Pärlsockret var slut, muttrade han i telefonen förut. Men dom var lika goa för det! sa jag.

Som att inte dom godsakerna i påsar var nog, kom barnen hem med detta guld.



Att lite innehåll i plastpåsar kan förgylla så!

Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

mmmm gud så gott!!

2010-08-27 @ 16:06:11
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0