Telefonen ringde...

Det ringde här förut.

Någon som sökte Jarmo. Jag hörde honom säga, ja alltså hon är inte skitdålig på att köra, utan saken är ju den att det händer så mycket grejer omkring henne när hon kör. - Ja, precis så som jag skrev till er ja.

Jag insåg snabbt att det var från teamet bakom " Sveriges värsta bilförare".

Hon var jätteintresserad av att ha med mig, berättade en skrattande Jarmo när dom avslutat samtalet.

Dom skulle ringa hit imorgon igen, när jag tänkt på saken.

Det finns ju både fördelar och nackdelar med ett sånt program.

Nackdelar

Jag kanske kör ihjäl mig.

Jag kanske kör ihjäl någon annan.

Mina närmsta vet ju att jag bjur på det här, men det lär ju inte resten av Sveriges befolkning fatta...

Jag har jäkligt svårt att bedöma avstånd.

Jag får men för livet.


Fördelar

Jag kan vinna en bil..

Jag kan vinna något annat.

Jag kan göra reklam för bloggen. Skoja bara!

Jag kanske lär mig bedöma avstånd.

Jag får minnen för livet.

Jag skulle förmodligen ha riktigt kul.


Tål väl att tänka på detta. men är det så att Jarmo fatta rätt, att inspelningstiden är sex veckor, så går det bort. Han hörde inte riktigt allt hon sa, han var väl lite chockad.

Slänger väl in mitt passande bilmärke här då!


Kommentarer
Postat av: Annika

Klart du ska ställa upp!

2010-08-18 @ 21:39:51
URL: http://oddistankar.blogspot.com
Postat av: Monica

Hihihi ja då ska jag ta och titta på det! :)

2010-08-19 @ 12:27:46
URL: http://cedving.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha!! Hoppas verkligen att du ställer upp! Jag kommer iaf att sitta bänkad framför tn´n:))



kram!

2010-08-19 @ 12:29:54
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Äcka

Haha! Om du ska vara med då lär ju jag sitta bänkad framför tv:n iallafall :)

2010-08-19 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0