Lördagens soliga sida!

Lite bilder var det ja



Lördagen inleddes med dop. Det var min kusin Robert med sin Madde som hade dop för sin dotter.
Lidköping bjöd på sitt vackraste väder, där dopet hölls.



Två av gästerna



Den här bilden älskar jag



Efter dopet for vi hem och stuvade om oss och begav oss in till Statsträdgården där Melissa Horn skulle sjunga.

Skäll på mig, VARFÖR har jag inte suttit där på en filt innan??? Hur kan jag missat denna mysiga del? Jag kan inte förstå detta faktum, och nu är ju snart sommaren slut....

Det var iallafall jag, syrran, Pillan och några av mina kusiner som satt där och hade det mycket trevligt ihop.

Musiken.. jo den var väl bra, men det är inget jag lyssnar på i vanliga fall. Det var för umgänget, filten och tillbehörens skull som jag åkte dit.

Jarmo och barnen blev sittande hemma hos ett par vänner, så dom roade sig dom med.



Min kära syster och min kära Pillan



Ser dom den här bilden blir dom inte glada...  Men jag kunde helt enkelt inte motstå mig själv här...hmm. Eller hur....


Kommentarer
Postat av: Anna

Faan va kul..jag längtar till jag kan börja leva livet igen..känns inte direkt som man gör det just nu..Kram

2010-08-17 @ 14:57:12
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0