Solig dag i Gränna

Vi hade en mysig dag igår. Vi var ju i Gränna över dan, jag , barnen och syrran. Jarmo har ju börjat jobba, och det här är min sista semestervecka, så då vill man nyttja tiden till max.

" Grevskapet Gränna och Visingsö" som det kallas. Mysigt, trångt litet ställe. Med enbart polkagriskokerier högt och lågt. Barnen var nog inne i varenda en. Hamnen med alla resturanger och cafer var oxå en fröjd för ögat.

Jag fick mig en upplevelse inne på Coop, när jag sprang in för att köpa lite vatten. Framför mig stod en man med sin tonårsson. Pappan handlade enbart en klase bananer och blåbärssoppa.....

För mig betyder det, när man bara handlar det, MAGINFLUENSA!!!!

Jag backade genast tre steg, men kunde ju inte gärna ropa till Bella att göra detsamma..

Hoppas innerligt jag tänker tokgalet, annars blir vi ju sjuka i det!



Förmiddagsfika i parken!



Lunchtime! Observera alla tusen majskorn spridda under Emils stol. Så tjusigt blir det efter en liten som lunchat! Markus och Bella fick allt oxå mat, men här har dom dragit iväg till polkagriskokeriet tvärs över.



Vi ser väl inte uppradade ut?

Kommentarer
Postat av: SysterAnnA

Vaaa??? Bananer och blåbärssoppa, det berättade du aldrig för mig:)

2010-08-06 @ 20:17:33
Postat av: Anna

Mysigt!!!

2010-08-08 @ 13:03:32
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0