Inte visste jag att..

När man bestämde sig för att skaffa barn hade man ingen tanke på att...

Man skulle komma på sig själv med att burra upp sig och le stolt när minstingen, sittande i vagnen på promenad pekar glatt och vinkar mot mötande bilar.

Att man skulle tycka att det var gulligt första gången den lille parveln upptäcker att han faktiskt har två hål i näsan, och kan stoppa in fingret där.

Jag skulle säga, vråla, ryta.. STÄDA DITT RUM! fler gånger än jag sagt mitt eget namn i mitt liv.

Jag skulle få gå igenom hela låg och mellanstadiet igen. Japp, läxor får man dras med resten av livet. Ni som har småbarn, det är bara att börja studa!!

Jag skulle och har fortfarande timmars kamp i skoaffärer. Nu pratar vi olika synsätt på vad nioåringar bör ha för skor. Och när hon var åtta, och sju osv..

Det är inte alltid dom upplyser en om allt, föräldratidningarna.

Mina allt


Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha ..kram på er!

2010-08-20 @ 11:21:39
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0