Fulskor?

Jag inser att jag måste vara en av de sista människorna i Sverige eller Norden kanske, som ännu inte satt foten i en foppatoffel.

Inte min stil, inte min smak. Tycker att dom är rejält fula, om jag ska vara helt ärlig.

Fram tills igår. Jag lyckades på något sätt att slinta i Markus toffel när jag var på väg ut på altan.

Och blev stående. Helt fascinerad. Helt ställd! Herrejösses vad otroligt sköna dom var! Man kom ju in i en helt ny mjuk fotvärld.

Fascinerande.

Men jag står nog ändå över. Tror jag. Om jag nu bara kan sluta tänka på vilken skön känsla det var mot fossingen.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Jag vet, de är sjukt fula men riktigt sköna på. Jag springer i dem hemma men skulle aldrig ha dem nån annanstans!

2010-08-11 @ 11:49:14
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna

japp sköna..men ack så fula..

2010-08-11 @ 21:20:37
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0