Femtiotalsfest!

Nu så, lite bilder från helgen som varit då. Mycket att göra men mycket trevligt!

Fredagskväll tillbringades inne i stan med släkten, Robert och Therese fyllde femtio år ihop, så det var femtiotalsfest!

Men för min mosters del började det med en våt fläck ...utspilld dryck i bilen.

Jaja, inte min stil direkt, men vad gör man inte för släkta!

Emma, som vann bästa klädsel för kvällen. Kan inte annat än hålla med.

Barnen var riktigt snygga. Jarmo och Emil var hemma och slappade istället.

Moster och mor med noga planerad klädsel för kvällen

Mina goa kusiner (födelsedagsbarnen)

Syrran...be cool



Som en läcker affischbild!

Ja, jag har en förmåga att inte kunna uppföra mig, trots att jag var spiknykter.

Syrran deppar att hon inte vann för bästa klädsel...



Mor min och Thomas a`la femtiotal



Robert och Madde som ska få bebis om några veckor.
Lycklig kommer det barnet bli som får dom goa föräldrarna.


Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Ha ha vad härligt det ser ut! :D Och du ser ju lite lätt road ut i dina kläder :P

2010-04-04 @ 22:36:50
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0