Tunga stockar ger dålig sömn.

I morse vaknade jag av halsont. Men det berodde inte på vare sig förkylning, eller maginfluensa ( borde man ju kunna få lite ont i halsen med av med tanke på vad man får genomlida) utan på att jag hade dragit tunga stockar inatt.
Och nu snackar vi inte små tanigt björkris, utan nu pratar vi stora tunga stockar. Som en man i viktklass två hundra skulle fixa.

Jarmo hade väckt mig fyra gånger, tillslut gav han upp. Men inatt hade det tom varit lite spännade sa han. Så hade jag aldrig låtit förut.

Och jag vet hur jag låter, han har allt spelat in mig.
Stackars familj.

Från stockar till blommor. Jag var framme och handlade lite fint till krukorna ute förut. En blandning av pelargoner lobelia och något mer, nått vitt inslag.
Jag har inte gröna händer för fem öre, men det är fint så länge det står sig. Och dom sköter sig rätt bra själv, om jag inte minns fel.



Bilden är från Fotoakuten

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sågar tydligen en hel del timmer jag med;) Men jag brukar slå ifrån mig med att jag absolut INTE hört något själv så...



Önskar dig en fin helg!



kram!

2010-04-23 @ 13:30:17
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Anna karlsson

ha ha haaaa hade han spelat in dig åxå ha ha ha..



Trevlig helg! kramar

2010-04-23 @ 17:04:54
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Sara Gren

Ha ha ha - visst måste d ändå känna skönt att även snarkningar har ett visst underhållsvärde? Också undrar man ibland hur folk klarar av att hålla ihop med en o samma livet ut... det gäller att hitta de små guldkornen i vardagen helt enkelt ;)



Jag spelade in exet en gång och d spelades upp flitigt på fester och reaktionerna blev alltid detsamma: Asgarv med tårar sprutandes nedför kinderna samt kramp i magen :P



Kram!

2010-04-23 @ 22:27:58
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Malin

Det var ett par år sen han spelade in mig...så han skulle ha bevis när jag ifrågasatte....=)

2010-04-24 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0