Trevlig helg blir det!

Nu är det mycket roligt på gång ett par dagar i följd.
Imorgon blir det femtiotalsinspirerad fest hos mina två kusiner ( som för övrigt är åtta i syskonskaran) så det blir många glada roliga människor! Blandade åldrar blir det oxå, alltid kul!
Påskafton åker vi hem till mor och Thomas som bjuder på middag, fint det.
Söndagen är ju då enda dag som kvarstår av helgen, för på måndag fyller Emil ett år, så då ska det hinnas bakas och städas och göra tårta. Om jag nu inte hinner pressa in baket dan innan, eller nåt.

Fattar inte hur jag tänkt egentligen, jag brukar alltid baka en hel del när någon i familjen fyller, men nu ligger jag allt ute i sista stunden.
Kanske för att jag inte riktigt förstått att han faktiskt fyller ett på måndag.
Och att jag börjar jobba dan därpå.

Något som är säkert är iallafall att jag kommer att ha många kort att bjuda på efter helgens slut.
En femtiotalsinspirerad Malin kanske?

Här kommer ett kort på mig och syskon och våra härliga kusiner!



Saknas gör ett gäng på kortet, dom höll sig i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0