Tänk om jag kunde trolla...

Jag skulle kunna välja att inte skriva något inlägg, eller låtsas som om att det regnar men det kan jag inte.

Vi har fått veta något väldigt tråkigt, och då menar jag med betoning på väldigt. Och ledsamt.
Hoppades först på att det skulle vara ett uruselt skämt, men dessvärre ser det inte ut så.

Jag skriver inte vad det handlar om, men jag kan iallafall skriva vad jag känner om det.

Så synd och så tragiskt. När sånt här händer brukar det alltid vara några som gottar sig i det. Men i det här fallet tror jag inte en enda person kommer att finna något att gotta sig i. Jag tror alla kommer att tycka detsamma, så oerhört tråkigt och ledsamt när det blir så här.

Och jag vet att minst en av er läser här ibland, minsta hjälp, eller i behov av att prata så finns jag här. För er båda.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Vad ledsamt att läsa! Vad det än är hoppas jag att det blir bra till slut.



Kram!!!

2010-04-29 @ 22:14:38
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0