Lyxledig

Vilken lyx det är att när torsdagskväll kommer då är det helg för mig, alltid! Så superhärligt att vara ledig fredagar. Då låtsas jag att jag fortfarande är mammaledig. Väcker barnen, äter frukost med dom innan skolan, sen har jag hela dagen på mig att mysa vidare med plutten.
Helt underbart. Funderar på vad vi ska hitta på imorgon, om vi hittar på nåt, eller bara tar det lugnt hemma.
Kanske blir en sväng till "mormors cafe" som det heter nu i barnens mun (centumcafet), vila lite middag ihop kanske... får se vad det blir.
Jag har ju inte varit framme där på ett tag nu. Jarmo och Emil var framme sist idag. Emil= stammis. Jag= periodar.
På lördag ska vi hem till Robban och Mariette med barn och planera lite inför semestern. Vi brukar alltid åka iväg ett par dagar ihop med dom. Kul för oss, och mysigt för barnen.
På söndag är det fotbollsmatch igen, för Markus, men nu är det hemma, mot Råda. Solsken och kaffe så är den dagen gjord!
Vad händer hos er i helgen??

Kommentarer
Postat av: Anna karlsson

Fan va gött! :-) I morgon kommer en kompis till mig hit och umgås..om jag inte bangar då..för egentligen känner jag inte för att träffas..blir sån i bland..

Jonas bara jobbar och jobbar såå aa händer inget mer än det dessvärre he he.. KRAM

2010-04-16 @ 08:42:27
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Sara Gren

Vad härligt - en fullspäckad helg! :)



Hos oss blir d lugnt. Igår var Dimitris o jag hos ma o pa. Idag lördag är helt oplanerad. Har nyss ätit frukost o nu leker D o D och jag surfar :) Ska gå ut i solen senare.



Kram!

2010-04-17 @ 10:35:42
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0