Lite avis bara..

Wow, jag överlvede dagen. Det gick allt bra, det är bara det att det är en hel del nytt att sätta sig in i så hjärnan arbetade ännu mer.....

Ett varmt mottagande av dagispersonalen och även de andra gjorde gott.
För dig som inte vet jobbar jag på Västerby skolan, i köket. Jag har hand om elev- och dagismaten.
Mitt hjärta brinner fortfarande för resturangbranschen där jag jobbade förr, men det blev för mycket jobb på dåliga tider och för lite tid med familjen, så då sökte jag mig till kosten.

Här hemma hade dom tagit det väldans lugnt idag.
Jarmo och Emil. Ätit lite, sovit middag ihop....dom skulle börja lugnt, för att gå ut lite hårdare imorgon med en promenad fram till byn.

Lite avis är jag.....bara lite.

Lägger upp lite bilder från gårdagen

Några av de fina presenterna.

Nu ska jag inta liggläge i soffan och rensa huvudet.

Skön kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Sara Gren

SNYGG cykel :D - en sådan vill Dimitris ha när han blir större har jag nu bestämt.



Bra att dina killar inte tar ut sig det första dom gör - smart tänkt där :P

2010-04-06 @ 21:33:28
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Sara Gren

Ååhh förlåt - det var ju ingen cykel, utan en bil såklart... säg inget till Emil.

2010-04-06 @ 21:34:52
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, cykel..bilen är super bra på alla sätt. Kanon=)

Lovar att inget säga..

2010-04-06 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0