Jarmo gör marknad med tanterna.

Jarmo och Emil var framme och knuffade med dom andra tanterna, på marknaden i torsdags.

Fast med ett annat tempo då.

Dom gick även till centrumcafet och fikade ( Emil är stammis där nu) men Jarmo är ju inte riktigt som jag, så istället för kaffe till mig och banan till Emil så var det en räkmacka till far och en risifrutti till son.

Jaja, dom får väl hållas......

Hursomhelst, så shoppade dom loss oxå. Riktigt tuffa tröjor till Emil, och en mössa bra att ha till våren.



Sockorna däremot, kom min kära vän Jossa med på kvällen.

Av någon besynnerlig anledning litar hon inte riktigt på mig och sockar. ( Kan kanske bero på hur mina ser ut, lyckas slita ut dom med en gång som resulterar i stora hål som jag gärna visar upp! )

Så hon har sen han föddes regelbundet kommit med sockar till honom.

Markus och Bella började ju för ett par marknader sen att gå själva med kompisar dom, så där fick man inte följa med inte. Men jag stod över, jag var ändå så trött efter min jobbvecka aå jag visste knappt vad jag hette.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Tuffa tröjor - men inget marknadsgodis? :)



Ma fick köpa det till mig o idag kom hon med det :D



Hur känns det nu efter en veckas jobb???



Kram!

2010-04-09 @ 23:14:44
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken tuff kille han kommer bli i dom kläderna! Det märks att det är hans far som handlat till honom:))

Önskar dig en fin helg!



kram kram

2010-04-10 @ 09:52:05
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Sara Gren

Japp d har med ett nytt boende att göra :D _ fast inget är säkert på långa vägar så jag avvaktar lite med mer info :)

2010-04-11 @ 21:33:16
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0