Beautiful Blogger Award

Jag har fått en fin utmärkelse av Sara som är en av mina favoritbloggare. Hennes blogg är rejält beroendeframkallande! Tack så jättemycket för den Sara!!



Instruktioner, kopiera in awarden, länka den till den du fått den av och ge den sen vidare till sju andra bloggare och länka till dem + berätta sju saker om dig själv - sprid lite glädje!

Marie  
skriver med stor skrivarglöd. Hon skriver om sig själv och sin familj med både humor och allvar. Nu väntar dom även tillökning om några veckor.

Tjockisolsson
har en mysig blogg med fina bilder och ett ett härligt sätt att fånga sina barns uttryck och påhitt på.
Skriver även en del om hur livet ter sig i ett av våra grannländer.

Anette
har tydligen bloggat förut, men lagt den på is. Men nu har hon återupptagit den, och den faller fint i min smak. Hon är även kusin till min mor.

Anna K
Jag har sagt det förut och säger det igen, denna tös skriver rakt upp och ner vad hon känner. Är hon på bra humör, då märks det. Är det inte på topp lär vi inte undgå det.

Anna J
När man läser denna blogg blir man oftast på glatt humör. Den är fylld med värme, och just nu är hon uppe i en villaflytt in till Götene.

Anna U
Att hon gillar inredning är det inget man kan undgå att märka. Härliga inredningsbilder och även på hennes familj fyller bloggen.

Sedan har jag valt en person jag inte känner personligen, men vars blogg jag råkade hamna på en dag. Nu följer jag och många andra hennes kamp. Och vi pekar finger med henne mot skitsjukdomen. Kika in hos Sara , skicka henne en styrkekram genom nätet.

7 saker om mig.

1. Jag har en liten rutin vid sängdags som alltid måste göras oavsett tid, ta bort täcket ock kudden, släta ut lakanet skrynkelfritt, annars kan jag absolut inte sova!

2. Jag hälsar alltid på alla gamla människor jag möter. Varför? undrar jag med ibland, men får för mig att dom kanske tycker det är trevligt...

3. När jag var elva år opererades en tumör i storlek som en vinddruva bort under högra örat. Den typ av tumör ska man inte kunna få förrän man har passerat trettiofemårs åldern. Jag var den yngsta som haft den i Skaraborg.  Det är förmodligen därför jag lider av...

4. Halvhypokondriker. Inbillar mig det mesta, men söker aldrig läkare för något. Om jag inte blir dittvingad.

5. Jag har väldigt lätt för att känna empati för människor.

6. Jag kan nog tyvärr vara väldigt tjatig av mig.

7. Att börja blogga öppnade faktiskt en ny värld för mig.

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

TAck snälla du!! ♥

2010-04-25 @ 22:35:26
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna karlsson

TACK va gullig du är!!! made my day

2010-04-26 @ 08:49:39
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Nettan

Tack !!...det här med lakanet är nog ett släktdrag för jag är likadan...kan vakna på natten och känna att det är skrynkligt...lyfter på rumpan och rättar till det för att sen somna om...haha

2010-04-26 @ 11:40:47
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du verkar så go och empatisk!! :))

2010-04-26 @ 14:55:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0