Söndagsstart!

Ja,då är det väl dags att sätta igång och skriva lite då.Tänkt för länge,och seg är man ända tills nu! Men när tom min åttaåriga tös blir till sig och vill börja blogga kan väl jag knappt vara värre va?
En olycka kommer snabbt sägs det ju,och det var just det som hände ikväll,hade precis lagt minstingen,Emil snart 8 månader,som har kommit in i en härlig mamma/seperationsfas,och skriker allt han kan i sängen när det smäller till i vardagsrummet.Markus har ramlat kommer Isabella tjoande,åh...tankarna far,huvudet?Han har ju lyckats med detta ett antal ggr i sitt tioåriga liv,men det var knät han hade dragit i,rejält oxå,för han hade riktigt ont.Men,men det svullnade upp lite,men jag tror inte det var så farligt ändå,men tillräckligt för att han tyckte att han skulle få vara hemma från skolan iallafall,hehe,dom passar på dom små liven.
I brist på annat har jag suttit o surfat runt lite,och blir alltid lika fundersam över hur vuxna människor tänker ibland,beter sig som 11-åringar,jaja,har man inget liv så har man inte.
Bjöd för övrigt mor och hennes gubbe på köttfärslimpa och svampsås(min sambos vädjan..såsen alltså) potatis och grönsaker idag,mycket gott var det! See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0