Tidig morgon

Jag skrev verkligen att jag skulle ha uppesittarkväll på tisdag, ja då lär jag väl vara den ende då,hehe. Jag menade ju självklart onsdagkväll, skulle ju bara kolla att ni var me....
I morse ställde vi klockan tidigt här, så att vi skulle ha en god frukost framdukad till jarmo när han kom hem från jobbet. och barnen lyckades jag få upp oxå, över förväntan gick det. Jag skämtade med barnen och sa att så här tidigt kan vi ju gå upp varje dag så kan dom sitta och ta det lugnt länge innan dom går till skolan, dom höll med, jag var väldigt snabb med att säga att jag bara skojade...
Nu ska jag passa på och surfa runt och läsa lite bloggar medans plutten sover, det är lockande att gå och lägga sig brevid han, men jag hoppar över det nu. Man kan ju inte lyxa till det varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0