Snörvel

Tur man har en omtänksam gubbe.  Det blev ju inte den bästa sömnen inatt med en förkyld liten, men då delar vi på det. Det är ju lite svårt för han annars, om det skulle vara nåt på nätterna, eftersom han jobbar ständig natt. Men söndagsnätter är han ledig, skönt för mig. Och helgerna gör vi nu, som vi gjorde när de stora barnen var små, tar varsin sovmorgon= alla pigga. Nöjd mamma, nöjd familj finns det något som heter.
Jag och J traskade fram en långpromenad idag, hon med hunden och jag med barnvagnen. Det har gått för länge sen vi träffades men ibland blir det så, och det ändrar som tur är ingenting. Jag berättade om den hemska ölvagnsincidenten i fredags, och hon bara skrattade och sa att det är så typiskt mig...Jojo..
Skulle åkt till jobbet idag och kollat om de nya arbetsskorna passade, men det blev aldrig så, smart!!
Ska dit en sväng på onsdag och mumsa i mig julbord, om Emil mår bättre vill säga, det är ju mitt på dan, så vi får se,bara han är piggare så.
Hoppas det för imorgon ska jag hem till Pernilla och  Vera, jag har förvarnat om förkylningen, men dom var inte så känsliga. Alltid lika kul att träffa dom.
Nä, idag har jag lite idetorka, så det här får duga.

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Ja en sovmorgon kan betyda så sjukt mycket!

2009-12-15 @ 13:33:36
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0