Drömmar...

Dom som känner mig väl vet att jag drömmer en hel del sanndrömmar, lyckligtvis är inte alla sanna, eller oturligt nog, när man drömmer om att man vinner en storvinst tex...
En av drömmarna som satte sig fast var när tsunamin var,dan efter drömde jag om en "bekant" som jag inte hade träffat eller haft någon slags kontakt med alls på länge, hon var helt förstörd i drömmen,stod framför mig och utstråla sån desperation,sorg,då visste jag inte vad som hänt. Ett par dagar senare fick jag veta att hennes syster var en av dom som dog i tsunamin...Många sådana drömmar har jag haft,men som tur är, är inte alla så tragiska.Men jag har iallafall lärt mig att tolka en del av dom rätt bra.
Nu är jag svarthårig, jo,det var jag ju nästan förut med, men nu är det iallafall svart som natten. Och jag trivs bra i det,passade på medans jag bakade igår, fin kombination.
I kväll är det dags för Bellas julavslutning på skolan,det är alltid mysigt, lite underhållning,träffa folk, och fika givetvis.Får se om Markus klass ska ha nåt,verkar inte så för vi har inte fått hem någon info om det än, tycker jag är lite konstigt, det brukar ju alltid vara något, men dom kanske har tröttnat på sånt, fröknarna, vad vet jag?
Ska ligga i nu ett par dagar och baka här hemma, så vi har både till Jarmos födelsedag och till jul, skönt att ha det gjort i god tid.
Om det nu får vara ifred då, det är ju det...


Sött sa igelkotten om jordgubben
Malin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0